Home Contact Winkelmandje

Retourneren/ruilen/klachten

Retourneren

Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor retournering enkele voorwaarden:

Condities retourneren:
Je dient je retour(en) aan te melden via ons mailadres
info@kapoentjekinderkleding.nl. met vermelding van artikelnummer(s), ordernummer en bankrekeningnummer. Je ontvangt een bevestiging van ontvangst van ons via de e-mail.
De geretourneerde artikelen moeten binnen zeven werkdagen na verzending van je bestelling aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn.
Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van de labels en in de originele verpakking worden geretourneerd en wordt niet teruggenomen indien het artikel 1. gedragen en/of gewassen is, 2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen.
Artikelen die zijn afgeprijsd met 60% of meer, kunnen niet geruild/geretourneerd worden.

Frankeren retourzending:
De kosten van het verzenden van de retouren naar Kapoentje komen geheel voor je eigen rekening, tenzij gezien de aard van de klacht anders overeengekomen. Je dient je retour(en) te allen tijde voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons NIET in ontvangst genomen en derhalve NIET gecrediteerd.

Adressering retourzending:
Artikelen die vanuit Nederland retour gestuurd worden kunnen naar hetvolgende Nederlands adres gestuurd worden: Bredaseweg 469, 5036 NA  TILBURG.

Artikelen die vanuit België of een ander land dan Nederland retour gestuurd worden, kunnen naar hetvolgende Belgisch adres gestuurd worden: Steenweg Baarle 46, 2382 POPPEL (RAVELS) BELGIE

Verwerking van je retourzending:
Zowel de aanmelding als de ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt teruggestort op je rekening zodra wij de retouren hebben ontvangen. 

Let op: Indien het een bestelling boven de 75 euro betreft, die na retournering van artikelen onder de 75 euro komt, zullen de 4,2 euro verzendkosten alsnog doorberekend worden.

Ruilen

Bestellen van een vervangend artikel bij een retour:
Indien je een artikel wenst om te ruilen, verzoeken wij je je retour eerst aan te melden via de mail zoals hierboven omschreven. Vervolgens kun je het gewenste artikel bestellen per mail. Wij zullen je dan het exacte bedrag doorgeven en verrekenen met het reeds betaalde bedrag. Voor zendingen van een geruild artikel dat als brievenbuspost verzonden kan worden, zullen wij bij een eerste ruiling geen verpakkings- en portokosten in rekening brengen. Voor zendingen die als pakketpost verstuurd moeten worden, zullen wij voor verpakkings- en portokosten 4,2 euro in rekening brengen (wij nemen dan zelf een gedeelte van deze kosten voor onze rekening). Indien een artikel voor een tweede maal geruild wordt, zullen wij 2,2 euro in rekening brengen indien het door de brievenbus past en 6,75 euro indien het als pakket verstuurd moet worden.


Heb je een klacht over een artikel of over (de bezorging van) je bestelling?

Wij verzoeken je de klacht binnen enkele dagen aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09:00 en 12:00 uur 0032 14650638 of 0031 6 42307170 of per e-mail (info@kapoentjekinderkleding.nl). Wij zullen in overleg met jou het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je ordernummer en telefoonnummer te vermelden, zodat wij contact met je op kunnen nemen.