Home Contact Winkelmandje

Leveringsinformatie

Bezorging
Wanneer je een bestelling bij Kapoentje hebt gedaan, wordt die op de door jou aangegeven wijze bezorgd. Je kunt zelf aangegeven of je het pakketje bij je thuis wilt laten bezorgen of op een ander adres. Je kunt bij het afronden van je bestelling bij ´opmerkingen´ een ander bezorgadres ingeven dan het factuuradres. Ook kun je daar aangeven of iets als cadeau verpakt moet worden. Zie hiervoor de informatiepagina ´cadeauservice´.

Kapoentje laat bestellingen binnen Nederland bezorgen door TNT Post Nederland en bestellingen binnen België worden bezorgd door De Post België. Aangezien Kapoentje werkt vanuit het grensgebied, kan zij hiervoor gelijke tarieven hanteren! Door de unieke verpakkingswijze van Kapoentje, zal het pakketje in veel gevallen door de brievenbus passen. In de gevallen waarin dat niet kan, zal het pakketje door de postbode aangeboden worden. Wilt u het pakketje in een ander land dan Nederland of België laten bezorgen, dan dient u even contact met ons op te nemen via ons mailadres info@kapoentjekinderkleding.nl. Wij geven u dan per mail de exacte verzendkosten door.

Verzendkosten
Voor verzend- en administratiekosten binnen Nederland en België rekenen wij een vast tarief van 4,20 euro. Voor bestellingen boven de 75 euro worden geen verzendkosten gerekend!!! NB: Indien na retournering de bestelling onder de 75 euro komt, worden alsnog 4,2 euro verzendkosten in rekening gebracht.Verzendingen naar overige landen zijn mogelijk. Daarvoor kun je contact opnemen met
info@kapoentjekinderkleding.nl. Wij geven u dan de exacte verzendkosten door. Voor sommigen artikelen (dit wordt dan specifiek vermeld) rekenen wij slechts het postzegeltarief van 0,44 eurocent. Dit houdt in dat u voor bezorging binnen Europa slechts 0,44 eurocent aan verzendkosten hoeft te betalen als u voor dit artikel een aparte bestelling plaatst!

Levertijd
De artikelen die wij op voorraad hebben, worden uiterlijk twee werkdagen na ontvangst van betaling* verzonden, doch streven wij er naar onmiddellijk na ontvangst van betaling te verzenden!

*Om je bestellng te kunnen verwerken, dient Kapoentje je betaling eerst ontvangen te hebben. Tussen de afboeking van je rekening en de bijboeking op onze rekening via een overschrijving kan enige werkdagen verschil zitten. Je order wordt in behandeling genomen op het moment dat Kapoentje je betaling ontvangen heeft. Geniet van de voordelen van betalen via Ideal en PayPal; de betaling is direct bij ons binnen en uw bestelling kan dus direct verzonden worden!